2011-06-05

minikin*






My sister's bland called HOMAKO Kid's Line is now available at Fantastic shop!!!!
This shop called 'minikin'is really lovely shop!
If you have time, plz check!!!
いやーーー、嬉しい。かわい子ちゃん(キッズモデル)がお姉ちゃんの作ったネックレスしてる。。
妹、なんかちょっと感動しております。
良かったね、よーちゃん。
ぜひ、サイトをのぞいてみて下さい:)

minikin*
HOMAKO

8 件のコメント:

  1. Always have time to check it, very cute <3
    That little girl has band aid on her knee :-o

    返信削除
  2. 匿名6/06/2011

    Lovely pictures too :) She already looks like a top model!

    返信削除
  3. す…すごくかわいいです〜〜!!
    かわいすぎてびっくりしちゃいました笑
    sayaさんのセレクトする写真や、実際に撮られている写真の創造性にいつも感動していましたが、お姉さまも素敵な物を作ってらっしゃるんですね。
    憧れ!

    返信削除
  4. You have a very talented sister. Beautiful!

    返信削除
  5. ahh how cute!
    congrats to your sister on her shop!

    返信削除
  6. to Sun kun !!
    Arigatou !!!! :-) thank you for checking to her site
    hahaha!! that's cute! kawaii !!

    to A Little Happier !!
    yeees she is so so so lovely!
    thanks for your comment <33

    to すみれさん !!
    いやいやいや〜恐縮です. . . 笑
    でもそう言っていただけてものすごく嬉しいです。
    舞い上がりそうです(笑)
    私もスミレさんのblog、写真好きです:)よく遊びに行ってます〜!
    コメントありがとうございました!

    to Yoli !!
    THANK YOUUUuuu <3
    LOVE.

    to Aron kun !!
    thank you thank you !!!
    <3333333333

    返信削除
  7. えええ!HOMAKOはSAYAさんの妹ですか?しらなかった!HOMAKOはとっても好きです。HOMAKOのネックレスデザインはすごくすてきね。ほしいが!
    おめでとうね!

    返信削除
  8. to リナちゃん!!
    そうです!HOMAKOは、わたしのbig sister !! ; ))
    did you see my sister's ネックレス before ??
    im glad you like her works!! うれしい!!
    ありがとう!リナちゃん:)

    返信削除